You make me like charity

Dags för dagens typ tolfte paus i pluggandet.
Idag har jag blivit 135 kronor fattigare och två par skor och en tröja rikare. Det är inte så illa!
Fredagen kändes nästan som en riktig fredag, glo på värdelös film, snacka med katta is nice! Fast filmen hade ju gärna fått vara bra, men vad förväntar man sig när det är Woody Allen som skrivit skräpet?
Mina nya skor är fina i allafall. Kärlek till skopunkten och deras reor!
Det börjar sno ihop sig till middag också, alltid trevligt med en till ursäkt att inte plugga.
Är klar med sammanfattning till kapitel 1 och 2, nu måste jag applicera dem på verkligheten. Mindre roligt. Och mycket mycket mindre enkelt.
Annars känns det nästan seriöst att plugga.
Och Eva hittade mitt körkortstillstånd så så fort jag fått det med posten är det dags att ruinera mig och börja köra! woopdeedo! Förhoppningsvis är jag klar till hösten.
Livet verkar nysta upp sig. Sånt är trevligt.
Funderade ett tag på att göra en slags krönika över mina upplevelser förra året. För ärligt talat har det hänt en hel del. Rätt mycket livsförändrande skit.
Men jag vet inte, jag tror det skulle bli sorgligt. Och allmänt negativt, jag minns inte så hemskt mycket heller om jag ska vara ärlig.
Men alla människor som rinner mellan våra fingrar...
Jag tror det är därför jag vill göra många nya saker iår. För att få andrum från migsjälv och min vanliga obeslutsamhet. För att ersätta allt jag förlorat. Men det funkar kanske inte riktigt så?

Konstigt att det tar emot att skriva tusen ord om skolan när dethär går så enkelt.

Om jag gör klart det jag ska göra i helgen måste jag komma på en trevlig belöning till mig! Det ska bli roligt. Undrar vad jag ska hitta på. Skor har jag redan fått ju.
*kärlek*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback