Typiskt

Sådär ja, det är viktigt att ta en risk lite då och då.
Tillbaks till pengafrågan. Jag är bäst och sämst på pengar. Bäst för att jag egentligen kan, om jag orkar. Sämst för att jag inte orkar.
Man får 7000 i csn, för dessa pengar vill jag: köpa nya, höstiga, preppy och kvinliga kläder. Tänk rutiga tjocktröjor, kjolar som går över naveln, gul och blå jeans och svarta pumaskor.
Köpa mat.
Köpa onödigt dyra luncher med HS
Ta mig till göteborg.
Överleva.
Köpa gymkort.

Jag vill ha ett nytt tangentbord också och en ipod vore inte fel.
Jag kommer troligen få en knäpp och köpa allt samt en ny mobil på en enda eftermiddag. För det är lite min grej. Dessutom har jag varit pank hela sommaren och börjar vänja mig.
Jag har längtat efter hösten. Nu är den här och jag är inte lika begeistrad...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback