Taut

Jag vill inte gå till skolan idag! Jag vill inte plugga, jag vill inte vara ambitiös, jag vill inte skriva dugga.
Jag vill gömma mig i min soffa och lyssna på Popcorn och hoppas att allt går över av sig självt.
Men jag har ont i magen i stället. Och jag är inte hungrig, men jag äter.
I don't know what brought this on.

Helt felplanerad dag.
Helt fel dag bara.
I guess I woke up on the wrong side of the bed.
Jag hade en så intelligent och trevlig dröm. Människor jag inte träffat på länge var i den. Och allt var som vanligt, men bättre.

I'm getting obessed with my hair again, and we all know where that leads. And what causes it.

Jag önskar lite att jag var sexton igen, för nu tror jag inte längre att jag kan vara more than a woman.
I can't do everything you ever dream to be complete.
It's never enough.

Crud!

Så jag trycker ner den sista maten i min illamående mage, och försöker shapa up, försöker skaka denhär dagen av mig.
I guess I'm off to make the world a place.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback