2004-11-10

älskling! hör du mig?
förstår du?
och du sa att du älskade det ordet
"älskling"
men vad gör jag?
kopierar filer? (det kan ta några minuter)
HEJ JAG ÄR BLEK OCH GLÅMIG
(brevid alla skrikande neonskyltar)
varför måste jag vara bäst
när jag är bra ändå, bevisligen
och jag tror inte längre
du har inte mailat idag heller
jag börjar nästan inbilla mig att det är bra
att jag inte behöver allt dethär
eller dig?
jag börjar nästan tvivla..
på att det här fungerar
men det skiter tiden i
och det värsta för mig är att inte veta om/att du kommer börja hata mig
jag behöveeer ingen bekräftelse
*håller för öronen och nynnar så monstrerna inte ska komma in*
(men dom bor på kalaspuffspaketen också)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jättefin.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback