2004-08-17

vinkade av dig vid arlanda
har sagt nästan allt jag ville få sagt
bet ihop tills jag kom hem
ligger i min säng och hyperventlierar
inget kan göra mig glad
utom du, som är i london om typ en timme
och i chicago om typ tolv
jag måste stanna här och bada i min sorg
gråta tills allt gått sönder
jag kommer inte få hålla dig i handen
på tio månader
inte få höra dig skratta
inte få sova i sked med din arm som gosedjur
det käns som aldrig aldrig mer
och jag som älskar dig så mycket
nu finns det bara sorg kvar
och en hård boll i min mage
jag saknar dig älskling, så mycket
hur kan det nånsin gå över
jag hoppas att det aldrig går över
för smärta är bättre än ingenting
och jag gråter hellre än domnar

och världen släpper taget om mina fötter och min syn

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback