2004-07-31

om du ville lyssna nu
skulle jag inte våga prata
nu är jag mer blockerad än nånsin
älskling jag ville att du drar det ur mig
men du kastar mitt liv i en onödighet
överflödighet
för vad är det för mening med mig när ingen ändå förstår
alla måste förstå och speciellt du
annars är jag onödig
aj
du förstår inte att jag har så mycket jag skulle kunna kasta på dig om du provocerar mig
om du ville lära känna mig nu
skulle jag stänga mitt hjärta igen
du skrämde mig så liten är jag
nu måste jag le och vara vanlig för dig också
och jag behövde inte en till sån vän
jag ville bara ha någon att prata med
någon att älska
om du frågar hur jag mår nu svarar jag bra

men kanske... är det inte försent
kanske kan jag måla tillbaks alla bilderboksmoln
på min ljusrosa sommarhimmel
eller så var dethär bara en dålig idé
för det som är viktigast i livet för mig tycker du är onödigt
du som är så snäll

är du inte kapabel till att ha ångest älskling, vet du inte vad det är

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback