2004-07-02

men jag vill inte att det är du som räddar mig
jag vill att jag aldrig går vilse
jag vill att jag är stark
jag vill att jag inte alls behöver dig
för jag är lite rädd för hur jag kommer må
när du bestämmer dig för att klockan är mycket
och det är augusti och du måste åka
för du styr universum jag önskar att det inte var så
det var en hel del jag har lärt om mig själv
som jag absolut inte ville veta
jag ville tro att jag är helt och hållen min
men när du, jag vill bara ge bort mig
slå in mig i ett blått papper men snöre
vad ska jag göra när du tar tillbaks digsjälv
och kräver att få pengarna tillbaka
jag har kvittot i halsgropen för varje dag som går
och slutet närmar sig en 300 dagars avgrund
30 dagar med dig kostar 300 ensam?
och sen då?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback