2003-07-10

hon som är jag
ser lite vilsen ut
i sin stora gråa tröja
hon som är jag
som andas när jag andas
som skrattar när jag ler
som gråter när jag suckar
som ser det jag nästan ser
hon som är jag
hon vet allt om mig
men vill inte dela med sig
hon som är jag
hon som är så mycket mer
hon lever mycket mer än jag
hon som är jag
hur går det ihop
men hon som är jag tolererar
allt i livet som har hänt
hon ser ett svek som självklarhet
och samma med en vän
hon som är jag
har det så lätt
hon flyger över mig
hon som är jag
som kan konsten att älska fortfarande
som inte vill ge upp
hon som är jag
hon som är jag
och jag som är hon
vi är nog samma själ ändå
fast det är svårt att förstå
för hon som är jag
är lycklig

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback