Dröm om att det är sommar så kanske det blir sant

Nämde jag att jag vill sova? Sovasovasovasova!
Mina nätter brukar allt som oftast, eller i allafall helst, delas med HS, han är perfekt på alla sätt, värmer upp mig, snor täcke så jag inte blir för varm, andas i min nacke och är lättväckt när jag har mardrömmar.

Problemet är att jag fryser när jag sover själv, eftersom jag vant mig vid herr Kamin bredvid mig, och att när jag drömmer mardrömmar hemma så har jag ingen alls att väcka och störa. (Tror inte M skulle uppskatta att jag började hoppa i hennes säng och prata om gröna slibbiga monster) och att även jag är lättväckt när HAN drömmer mardrömmar, eller är kissnödig. Det och att jag alltid sover innerst. Detta på grund av att han diskvalificerat sig om och om igen till detta genom att dra upp underlakanet från madrassen, så jag måste vakta lakanet.

Inga nackdelar väger visserligen upp för att han luktar gott och är mysig att sova med.

Jag har helt enkelt the sova ensamt blues

Men, hellre sova ensam än inte sova alls! Så är det.

Japp, nu har jag varit sådär smetigt personlig igen, men det är ju ändå fredagkväll!

Kommentarer
Postat av: J

Japp, skål tamejfan! Inte.

Postat av: R

Jag har hamnat i en sån dålig fas, då man sover varannat dygn. Mycket irriterande. Ungefär såhär:

Jobba, kolla film, äta, kolla film, jobba, sova, jobba, kolla film, äta, kolla film, jobba, sova.



Nu är det fest!

2009-01-10 @ 16:01:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback