Motvals

Jag ska göra stuvade makaroner för det verkar onyttigt! HAH!
M dammsuger, för att hon är världsbäst.
Igår hade jag en överdrivet fantastisk jättebäst dag. En dag med solsken, fyrisån, HS, sallad, kärlek, mer kärlek och allmän känsla av att bete sig precis som de äckligaste paren man hatar på stan. Personer som inte kan hålla tillbaks hur mycket de tycker om varandra. Kanske för att det är så.
Den här dagen har däremot varit mer av en kamp. Att vakna började jag försöka vid halv åtta, men extrem träningsvärk, grinighet och långt till dushen försvårade uppgiften signifikant. Sedan hade jag en trött föreläsning om demens, inte allt för uppiggande om man säger så... Lunch, sedan SI-möte. Som gick bra, men med tidsbrist. Heller tidsbrist än blodbrist iofs, men jag har troligen båda! Yaaay!
Nu är jag iaf hemma. Vet inte riktigt vad jag ska göra med all tid, kanske tvätta? Jag känner med hela min själ att jag inte orkar plugga. Det är för jobbigt, för seriöst, för tråkigt! För bra kanske.
Men mat och sedan tvätt och sedan plugg? Promenad?
ELLER, så äter jag chips, kollar på film och pillar navelludd? JA!

Kommentarer
Postat av: J

Din jävel! Stuvade makamonisar är min favoriträtt =(

Postat av: =)

"ELLER, så äter jag chips, kollar på film och pillar navelludd? JA!"



Det blir inte bättre än så :-)

Ha en jättetrevlig helg!

2008-09-05 @ 00:31:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback