There's nothing wrong with beeing crazy

Uppiggad av hemkomst och allmän galenskap tänker jag låta mig inspireras. Jag har alltid velat satsa på musiken som det heter, men för att slå måste jag vara uppseendeväckande och för att vara migsjälv måste jag vara knäpp.
Om jag någonsin ger ut ett album kommer det heta
There's nothing wrong with beeing crazy
och låtarna ska heta
  1. Having a picnick without you
  2. Chickpeas and athletes feet
  3. The weather is eating me alive
  4. I lied, I never liked your mother, and you know she hated me
  5. Kissing/Killing the man I just met
  6. I know you'll choke right then when it matters
  7. I'm telling you for the last time get off my tandem bike
  8. My life would matter less if you held my hand
  9. Complexities and the way I smile
  10. Falling through the roof (again)
  11. If you'd stop sucking
  12. Keyboard blues
  13. You'd think I'd given up by now
  14. Scissors are my friends even if you're not
  15. I'm naming her Stileto, maybe she won't strip
  16. Starting anew
Sådär, det låter väl imponerande. Det känns skönt att ha det avklarat. Nu ska jag bara hitta ett band, en tonsättare och en låtskrivare, en agent och ett skivbolag som vill ha mig! The worst part is done!

Kommentarer
Postat av: J

HAHA vfn får du sånt ifrån!?

Postat av: Coco

sign me up! Skriver, komponerar, spelar 4 instrument och körar i stämmor, när kan jag börja?

2008-06-24 @ 11:40:29
URL: http://devinescent.blogspot.com/
Postat av: katta

JAG ÄR LÄTT PÅ!

Vaad, det är ju du, jag och camilla o siri? The Anywhores? INte för att jag kan sjunga eller spela nåt, men vi tutar o kör precis som Sex pistols.

Deal? Deal? DEAL GODDAMMMIT??!?!?!!?



vi kommer lätt erövra världen med öl och kärlek.

2008-06-24 @ 13:27:44
Postat av: T

Jag kan vara bodyguard! :)

2008-06-24 @ 17:25:26
Postat av: Mimmi

niiiice! I like the support!

DEAL to all!

2008-06-24 @ 20:21:53
URL: http://telepatetisk.blogg.se/
Postat av: T

you know we love you :)

2008-06-24 @ 21:06:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback