I don't care if Monday's black

Hur mycket retromusik kan en människa lyssna på utan att bli strypt av sina grannar?
Undersöker saken med Ace of Base "Happy Nation", det svänger ju! Men ok, kanske inte direkt modernt eller ens bra, men nostalgi.
Jag fick tillbaks min statistik och metod tenta idag. Jag klarade den, så det känns ju inte alls. Visst borde det kännas bra, men jag bryr mig faktiskt inte ens.
Sitter och slösar tid med att läsa overheard och börjar bli lite hungrig igen eftersom min extremt ambitiösa middag bestod av micropopcorn. Tråkigt att laga mat ju.
Jag tar tag i mitt liv imorgon ok?! Jag ska tvätta kläder, sätta en deg, plugga, träna, vara allmänt duktig och perfekt jag looovar.
Just nu vill jag mest gå och lägga mig med mer popcorn, mjukisbyxor och en bra film. Men jag har inga bra filmer kvar att se. Jag har sett alla tre tusen gånger om de var värda att se en enda gång.
Jag kan inte se om lock stock eller 50 first dates IGEN, jag kan dem typ utantill. Och mina japanska filmer måste jag sitta nära datorn för de är ju på japanska.. Sämst! Varför är världen så emot mig idag.

Men jag hade en sån underbar känsla imorse, jag tror det kallas glädje! Jag kände mig "together" jag vet inte, det kändes bra helt enkelt. Det kan ha något att göra med att jag kände mig snygg. För jag minns att jag brukade känna mig överlägsen i gymnasiet de dagar jag kände mig snygg. Och jag tror det var länge sedan jag ens reflekterade positivt över mitt utseende. I know it's sad. Men det är lite med det som med tentor, när jag klarar dem känns det knappt, det är bara som det ska vara, när jag inte klarar dem dras jag ner.
Jag tror jag börjar närma mig migsjälv igen. Jag hoppas det.

Kommentarer
Postat av: Henke

Jag har ju inget liv mellan måndag och fredag -.-
Btw, om du blir spontansugen på att se en film igen, checka in joox.net !


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback