20070308

Ingenting här är viktigt, jag vill inte vara rädd
Jag vill inte känna mig fel och jag vill inte vara ivägen
Det är inte ens verkligt, det är inte ens värt
Jag kan inte ens synas i mörkret
Jag kan inte ens kyssas, inte ens leka verkighet
Inte ens låtsas kärlek , jag kan inte ens le
Det finns ingenting jag kan säga mer
Livet, som det ser ut just nu
I min säng under täcket
Gör ont i magen, jag vill inte ens vara här
Eller någon annan stans, eller någon annan
Jag vill bara känna annorlunda
Full av luft och värme och energi,
Med personlighet och sol
Men allting försvann in i magen på mig
Jag kan inte ens tejpa fast en perfekt yta
All galenskap lyser igenom
Som det ger mig personlighet och dragningskraft
Galenskap är vad som får mig att skratta
En glimt i ögonen
Men det tynger mig som småsten
Och det grusar mina ögon så jag gråter
Och jag klamrar mig fast i tapeterna
Men jag överlever inte själv, inte hela tiden
Ge mig ett litet grässtrå att knyta mig fast vid
Snälla

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback