2004-05-17

mitt smink var perfekt imorse
aldrig har jag varit så genomsöt
men två tårar och många timmar
har fått mig att se ut som jag brukar
men det är inte det som tynger mig nu
jag önskar bara att jag visste att dethär tar slut
att jag någon gång kommer kunna börja om
och sluta bry mig om alla vackra människor på stan
som jag vill bli som
tills jag resonerat bort mitt ologiska missnöje
kanske om jag sjunger hela natten
kan jag vakna imorron och göra om det
och tycka att jag är söt utan att vara perfekt
och sluta be om ursäkt
för jag har alltid varit dålig på att säga förlåt
jag bara står där och ser skylldig ut istället
så ingen tror att jag lyssnar
när jag egentligen tar in allt allt allt
och pyser hål på min egna vilja
bara för att försöka vara till lags
jag vet inte ens vad jag själv vill längre

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback