2003-08-30

lämna mig ifred
låt mig vara för mig själv
jag vill att alla ska dö
jag vill att jorden ska gå under
jag vill inte leva
inte det här äckliga livet
jag vill inte se era jävla livslögner
jag vill inte se vad ni försöker bli
jag vill bara krossa glas
och gråta i min säng
ensam
jag vill alltid sova ensam
jag vill inte känna värme
jag vill inte lära mig något
jag vill inte behöva
så låt mig leva ifred
låt mig ljuga mina egna sanningar
låt mig somna med tårar gömda i kudden
i bitande kyla
ensam, övergiven på krossat glas
i min egen ilska vill jag förgås
kom inte och trösta mig
för då börjar jag gråta
då blir jag svag
då kommer allt tillbaks
då blir jag mig själv igen
låt mig vara
låt mig leva ifred
låt mig hata livet

för det gör för ont att älska det
och jag klarar inte smärtan

men kom och rädda mig

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback