top 10 all time lows

På min top 10 ultimate värdelösa saker lista ligger idag: (trumvirvel tack)
  1. Fruktansvärd träningsvärk
  2. Vetskapen om att jag kommer att ha fruktansvärd träningsvärk i morgon
  3. Minus 10 grader celsius, aka mössväder
  4. Munsår
  5. Att ha 1.58 kr på kontot
  6. Att 1.58 kr inte räcker till en kopp automatkaffe i skolan
  7. Att man nu tydligen får cancer, blir infertil och gammal i förtid av automatkaffe (men ärligt talat hade jag det på känn, så äckligt som det är)
  8. Jag har fortfarande inte kommit över att Mammas nya kille är nedlagt
  9. Brödet är slut hemma och jag måste gå ut i superkylan och köpa nytt!
  10. Det är aslång tid kvar tills Glee börjar igen

På min 10 i topp lista ligger å andra sidan idag:
  1. Jag har inga lektioner i morgon
  2. Jag har tränat idag = jag är duktig
  3. Jag är inte sugen på godis
  4. Snart kommer Sonny hem
  5. Att skratta åt 7 killar som försökte få in en bäddsoffa genom ytterdörren till mitt hus
  6. Hahahhahahahahahahha
  7. Jag har sovmorgon i 4 dagar
  8. the Tough Alliance
  9. Gamla avsnitt av Mammas nya kille (okejdå det är mer salt i såren, men jag råkar gilla mina sår salta)
  10. Kolla! Jag har orkat skriva ett helt blogginlägg! Go me!

Kommentarer
Postat av: sprattelvinkel

Krävs det SJU killar för att bära in en bäddsoffa?! ;)

Postat av: Maria

"6. Hahahahahahah" <-- hahahaha.



Jaa, visst har Katla en skön uppsyn? Elsa går för jämnan med uppspärrade ögon när mat lara med henne medan Katla kör "Chillstyle" hela tiden.

Haha (på det också)



2011-01-28 @ 10:25:10
URL: http://mifen.blogg.se/
Postat av: Jess

Jag håller helt och hållet med punkt tio på all time low-listan. Fy vad jobbigt det är att vänta tills Glee börjar igen :(

2011-02-04 @ 20:39:21
URL: http://jesskarlsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback