Min kropp är mitt tempel

Jag tränade igår, 75 minuter powerstep core. Jag tror jag kan ha hittat den ultimata träningsformen. Lång tid, vilket gör det värt att asa sig till gymet. Noll armträning vilket gör att jag slapp träningsvärk i arm och bröstmusklerna, vilket är min absoluta hatform av träningsvärk.
Idag firar jag min kropp med 2 koppar kaffe, löskokt ägg på rostad vetekaka och oändliga mängder feel-good över min prestation igår.
Jag BORDE träna min hjärna just nu. Tenta i morgon. Tiiidigt i morgon. Tortyrtidig lördagstenta. Typiskt ocoolt.

Kommentarer
Postat av: A som i Anonym eller Amanda

Sjukt duktig var du!!!

2011-01-14 @ 12:58:35
Postat av: J

Min kropp är en sunkig etta i bandhagen.

Postat av: maria

träning definierar verkligen kombinationen plågsamt-underbart på ett alldeles speciellt sätt, bra jobbat!



Apropå kattfrågor så har också Elsa, som alla cornishar, jätteöron. Dock är de mycket mer oproportionella när de är små, de kallas ibland (tillsammans med nakenkatter och devons) för "batcats". Nu är väl Elsa ett ganska välproportionerat exemplar av fladdermusöra, haha.

Ett tips är att gå in på: http://cornishrex.ifokus.se/ där du kan läsa både om everyday-life med cornishar samt hitta SERIÖSA uppfödare, omplaceringskatter (som Elsa) och mycket annat. Jag finns där som "Mariaochelsa".

2011-01-16 @ 07:46:01
URL: http://mifen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback