Helt vanlig torsdag

Tillbringar en ensam kväll hemma på mitt favoritsätt: i mjukiskläder(jättefula), med mp3n i öronen och störandes grannarna med att sjunga för full hals. Så mycket som jag klagar på mina grannar skulle man kanske kunna tro att jag är en mönstergranne, men så länge ingen kommer och knackar på och klagar så tänker jag fortsätta.
Idag har varit en otroligt ickeproduktiv dag, det mesta jag gjort var att skriva ut en vetenskaplig artikel i bibblan, sedan äta lunch och åka hem. Jag läste faktiskt artikeln också, om än motvilligt.
Sen har jag mest lallat runt hemma och känt mig allmänt seg, trött och sådär härligt småförkyld som jag antagligen kommer vara hela februari.
Det, och planerat för en resa till Lund och psykologstudentmässan i maj! Det ska bli otroligt kul!

Nu ska jag spela Arga fåglar, skär av repet och eh nej jag har ingen aning om hur man översätter soduko. AHA! Wikipedia är min vän, det betyder ensam siffra. Nåväl, det och läsa chick-lit i sängen tills jag somnar ungefär. En sån kväll är helt underbart att ha, när det blir två i rad blir jag tyvärr lite lätt stirr-crazy. Som tur är har jag sluppit det på ett tag.

Nu en helt annan sak, jag saknar MNK! Nu har jag nästan slutat lyssna på radio, och att kolla på Glee är mycket deppigare eftersom jag alltid brukade titta på det innan MNK började på onsdagar. En deppfest helt enkelt! Jag funderar på att göra revolt mot radiotjänst. Jag betalar ju, borde jag inte få vara med och bestämma?!
Det tycker jag att jag borde få..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback