Alla tankar jag tänkt idag

Klockan är 19.18 och jag är sjukt sugen på godis. Helt ärligt tror jag att människor, åtminstone människor i Sverige, är genetiskt programmerade till att bli godissugna runt klockan 19. För det händer varje kväll. Nåväl, som tur är för min kariesutveckling orkar jag nästan aldrig gå till ICA.

On other notions, jag har bestämt att Lika a Prayer är typ världens bästa vänta-på-bussen låt.

Buddy Holly är inte lika dålig som jag alltid trott, jag har aldrig lyssnat på honom(?) på grund av den där sjukt dåliga gyllene tider-låten. Jag hatar gyllene tider. Mest för att jag hatar Per Gessle, och hans frisyr. Alltså trodde jag att jag skulle få konvulsioner av Buddy Holly, men det fick jag inte!

....

Det var typ allt. Förutom allt jag tänkt om skolan, typ, bedömning av en kvalitativ artikel. och guess what, det slipper ni läsa.

Kommentarer
Postat av: Gaymasen

Haha, word om godiset.



Och LAP. Lyssnade på den precis. Komiskt. Älskar Madonna. :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback