Söndag, blodiga söndag

Saker jag gnällt om idag:
  • att jag aldrig verkar bli frisk från min förkylning
  • att jag har grymt ont i magen och inte riktigt vet varför
  • att jag har 2 sår i munnen
  • att jag håller på att få 2 visdomständer, varav den ena gör fruktansvärt ont
  • att jag inte kommer vidare i Angry Birds
  • att jag inte pluggar ordentligt
Vad jag har gjort för att lösa dessa problem, förutom gnällt alltså
  • tagit tag i mig själv och läst 100 sidor
  • spelat Angry Birds typ konstant
  • oroat mig över ur mycket en tandoperation kan kosta
  • tryckt tungan mot såren för att det ska svida lite extra
  • försökt att inte stressa eller äta dumma saker (typ ipren, som den senaste veckan varit en del av en hälsosam diet för Smittohärden som är mitt nya namn)ifall det är magkatarr, försökt att inte oroa mig ifall det bara är mensvärk
  • ätit vitamintillskott
Allt utom pluggandet har gått sådär. Att jag pluggade är jag faktiskt enormt stolt över, så nu blir det Lost som belöning.

Kommentarer
Postat av: J

Fan, nu blev jag påmind om att jag måste plugga. Har till onsdag för att skriva en hel projektplan, måttligt sexigt.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback