om att skriva det läsarna vill läsa

Apropå ambitioner så skulle jag kunna blogga om mitt slem. Typ, dagens slem-outfit, vilka nyanser det går i och hur mycket jag har hostat upp idag. Nu kanske ni tänker att man inte kan dedikera en blogg till ett övergående tillstånd (som jag har hört att förkylning är, upp till bevis säger jag bara) men vadå, folk bloggar ju om sina graviditeter. De går ju också över! Så anledningen till att jag inte bloggar om mitt slem måste ju vara att jag censurerar mig. Så vill vi ju inte ha det. Men tydligen vill jag inte utsätta mina små läsare för dagens-slem. Tur för er då!

Nu kommer min grupp snart hit och jag måste hinna lösa lite korsord innan så jag hinner inte skriva mer.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback