Min definition av en lyckad dag

Vaknade klockan 10, bara lite ont i halsen, hann kolla på the Doctors, röjde upp röran som naturligt uppstår under sjukdom, åt frukost. Sedan har jag fokuserat mina krafter på att komma vidare i Angry Birds, har nu alla guldägg utom tre. Tydligen tycker jag att det är något värt att lägga ner tid på.
Upptäckte även vad tre veckors sjukdom kan göra med kroppen, förutom försvaga den och fylla den med slem. Jag kommer nu i mina jeans igen! HAHA! Eat that sambokilon. (Dvs de kilon som jag gått upp under sommaren genom att typ leva på chips och dipp.) Helt enkelt en mycket produktiv dag. Gotta love it! Såg inte fram emot att behöva typ, träna för att slippa köpa nya jeans. Nu är jag tillbaks till min vanliga lovehandles nivå.

Undrar vad jag ska äta till middag nu då, är potatismos en fullvärdig måltid? Har nästan ingen mat hemma, ett ägg, mjölig potatis och mjölk ungefär. Alltså perfekta ingredienser till potatismos, och inget annat. Skulle såklart kunna göra pastapesto men är noll procent sugen på det. Är även noll procent sugen på att gå och handla...

HAH! kom på en annan sak jag gjort idag: köpt en höstjacka. Nu kan det bli kallt om en vecka! Jag kommer att vara redo.

Hmm börjar verkligen bli hungrig. Mat var det ja.. Snart är jag frisk!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback