Ibland tar världen en med storm

Alla som känner mig/har läst denhär bloggen vet hur mycket jag alltid tjatar om hur tisdagar är onda.
Idag, fick jag sova till åtta, lalla runt hemma i väntan på min gulliga grupp, fick blommor av en gruppmedlem, från egen trädgård! Kan det bli finare? Svar nej. Sedan var vi sjukt duktiga på att grupparbeta så jag hann i tid till min terapi (att jag nästan blev omkullblåst är faktiskt helt ok, för jag hann som sagt) ägde under den, (eller nåt, har inte riktigt fått kläm på skilnaden på att vara duktig och en mysig känsla). Kom hem, slängde in tre maskiner tvätt, det fanns liksom lediga maskiner i tvättstugan omg liksom. Sedan orkade jag baka! En liten miss var att jag inte hade kokos men det går ju lika bra med valnötter (upp till bevis i morgon) nu gör jag soppa (ingen purjo men det går ju lika bra med selleri, eller gul lök då om man inte har selleri heller)
OCH! Min husläkare har ringt, mig. Alltså inte jag henne. sjuuuuuuukt konstigt. Så nu har jag ett återbesök imorgon. Vilket ju sitter rätt bra eftersom jag varit förkyld i en fucking månad. När jag kom hem också, då hade mina gulliga gruppkompisar diskat! Helt underbart!!
Inte direkt tisdagsgrejer.

Kommentarer
Postat av: J

Tisdagen som bekräftade regeln.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback