6e koffeinfria(lösa) dagen

Jag har inte druckit kaffe sedan i måndags. Förstår inte riktigt varför. Okej jag får ont i magen av det, men skulle jag få det om jag drack kaffe idag? Det vet jag ju inte. Men jag låter bli ändå, för jag har ändå mensvärk. Jag har vaknat 0656 två dagar i rad nu. Två lediga sovmorgnar har jag slösat bort! Vad är det för fel på mig?
Möjligen är det ljuset, det måste det vara.
Fast när jag vaknade snöade det.
Jag börjar förlika mig med att snön aldrig kommer smälta, på min födelsedag kommer vi bygga snögubbar i julisolen, på midsommar kommer man kunna kyla ölen i en snöhög, i augusti kommer folk ligga i smältvattnet och pressa ut det sista av sina semesterdagar.
Det är okej, jag har insett det nu. Sverige kommer byta namn till Blåland (för att alla är blåfrusna) och bli ännu ett land med ett konstigt namn och mycket snö. Alla hus med platta tak kommer rasa och vi får helt enkelt börja bygga igloos att bo i. Inga konstigheter. Regeringen kommer bygga massor av dush-hus eftersom ingen har vatten i sin igloo såklart, och även massor av varma bubbelpooler utomhus som kan locka turister och konkurera med Islands heta källor. Vi kommer bli ett rikt land.
Sen är det bara att vänta, smyga, putta Sverige, oj förlåt, Blåland närmare ekvatorn för var dag som går. Det är vad vi kommer använda vår förmögenhet till. Vi ska lägga oss precis under italien tänkte jag. Mitt i Medelhavet.
Då ska jag börja odla apelsiner, pommeranser, fikon och avokado på min balkong.


Det ska bli härligt!




Kommentarer
Postat av: J

Jag skäms lite, harnte vart förbi på flera dar. Desto mer att läsa nu iaf. Odla sånt här istället, asfett ju http://www.windowfarms.org/



Min plan är att alla börjar dra golvvärme utomhus, och så lägger vi värmeslingor i alla sjöar och vattendrag och så. Om naturen är rubbad kan vi minsann rubba tillbaka!

2010-03-18 @ 08:23:23
URL: http://enentreprenors.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback