otroligt meningslöst blogginlägg

Gick upp klockan 10 idag, med en redig huvudvärk och har sedan dess börjat undra om jag nu kommer bli en såndär typisk stereotypskvinna som inte kan sätta mig ner vid datorn utan att först sätta en tvätt, bära iväg 8 spånplattor till grovsoprummet och göra köttfärssås. Inte för att jag har gjort något av det, men jag känner lite som att jag borde.

Jag har i alla fall för första gången på otroligt länge orkat mecka med kameran så att jag kan föra över bilder. Det är så otroligt jobbigt. Mentalt i alla fall. Jag måste byta minneskortet med mobilens och föra över från den.

Arbetsrummet, det minst färdiga rummet. Här sitter jag just nu!

Jahapp, tyvärr så kan jag inte ladda upp dem ändå. Vilket otroligt meningslöst blogginlägg.

Wohoo nu gick det! Detta är alltså vardagsrummet, med Alan Wake-spelande Sonny i soffan. (Jag behövde bara starta om datorn 4 gånger)

 

Sovrummet, aka sömnrummet och bästa rummet. Fast vi ska köpa en ny säng på onsdag.

Matdelen av vardagsrummet


Så, nu har jag inredningsbloggat tillräckligt för ett helt år!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback