Läskigt enkelt

Förutom att jag varit brutalt bakfull hela dagen så har det gått som på räls idag.
kl 13.26 kom alla tusen ikeamöbler vi köpte igår, vi håller fortfarande på att sätta ihop sängen, eller ja, nu bloggar ju jag och Sonny aktiverar sina xbox points... INTERNET FUNKAR! Helt otroligt. Vi har nämligen köpt kablar så vi slipper förlita oss på den värdelösa trådlösa uppkopplingen vi hade förut. Det är nästan lite besvärande att det fungerar så bra. Lite oroande och jag vet som inte riktigt vad jag ska göra på internet nu när det funkar. Kolla på 3500 avsnitt av Hollywoodfruar säkert. Eller ja, nu har vi ju 2 byråer, en säng, 2 avlastningsbord, ett matbord att skruva ihop och två mattor att rulla ut. Bilder på det new and improoved home kommer snart.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback