En ofokuserad bloggares halvdana försvarstal

Juli är det visst nu, snart min födelsedag också. Jag jobbar, sover, äter, jobbar, sover och spelar Wii.
Ja, jag är helt besatt av Wii Sports Resort golf just nu. Jag vet, sjukt pinsamt att spela golf, på TVn dessutom. Men jag kan väl inte hjälpa att jag är en dålig förlorare som måste bevisa för Nintendo att jag kan lära mig? Och att jag är sjukligt envis.

För övrigt har det varit fint väder och då har man bättre saker för sig än att blogga hela dagarna! Typ, läsa böcker, dricka saft, äta vattenmelon om jag är ledig. Och alla andra dagar allt det där andra. Så det så!

Så... nu ska jag dricka saft i soffan, kolla på anime och läsa gamla slitna Christie-deckare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback