Onödigt inlägg

Intressant är hur lite som händer medan man är mentalt fastklistrad i en bok. Trots att man ju alltså får saker gjorda. Om det nu inte är en skönlitterär bok då såklart. Men plötsligt är klockan tjugo över två. Sådana saker får mig att önska att jag förstod relativitetsteorin lite lite bättre än jag gör.

Jag väntar på att M ska komma hem så vi kan åka till stan, funderar också på att sluta vänta och åka själv så jag hinner in till tre. Det är onekligen en svår avvägning, eller prioriteringslista.

Det var strömavbrott idag, annars har det som sagt inte hänt så mycket. Alls.
Varken innuti eller utanför mitt huvud.

Kommentarer
Postat av: sirigrand

intressant är att du orkar/hinner blogga så mycket, det måste vara sjukt nyttigt, eftersom din skrivkvalitet definitivt inte försämras! även när du alltså förmedlar en händelse som går ut på att tiden går, allt är vardag, du väntar, du reflekterar. poff.



fina person <3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback