Curses

Otroligt, min dator har funkat hela veckan *peppar peppar* och jag har ändå inte bloggat. Too much catching up to do. Och med det menar jag, för mycket TV-serier, gamla avsnitt av Glee, Star Trek att kolla på.
För gudarna ska veta att jag inte haft överdrivet mycket sociala kontakter med tex. min pojkvän. Han filmar i tre veckor, så det är helt enkelt bara att glömma.
Han är listig i alla fall, skickade blommor i lördags, de är fortfarande fina och pigga. Aldrig mer kommer jag nöja mig med ICA-blommor. Bully for me.
Och appropå standard, det är mycket man inte kan vända tillbaks från, förutom kvalitetsblommor. Uppvärmd kaffekopp till exempel. Bryggkaffe, (död åt nya institutionen som säljer automatkaffe, endast, blääää) bra böcker, rena kläder, vin för mer än 50 kr/flaskan... Massor av saker helt enkelt. Bara för att man went to the dark side and realised they had cookies.

Mmmm kaffe.

Idag ska jag lära mig hur man återhämtar sig efter stress i skolan. Kanske är jag klokare efter i eftermiddag.
Kanske skriver jag nåt vettigt då.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback