There is no I in tiiiiiim

Jag lyxar till det lite med att blogga. Ska även lyxa med att åka till skolan och plugga. Eller snarare skämma bort min grupp. Vi har grupparbete och jag insåg i morse att det enda jag bidragit med (förutom ett krav som gav oss dubbelt så mycket att göra, och lite pigga teorier) är gnäll om att vi inte kan börja för tidigt på morgonen och att jag måste gå klockan tre och sånt. Världens ambitiösaste är jag inte. Eller så har jag bara svårt att inse att alla inte är lika snabba (slarviga) som jag. Jag är helt enkelt ingen teamplayer.
Men nu är jag vaken och pigg och fräsh, nyduschad och kaffestinn. Lyssnar på morgonpasset. Ska måla ögonbrynen.
Torsdagslyx helt enkelt!

Nu blev jag komatrött.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback