För många tankeprocesser på en gång = tankemässig stiltje

Vi har pissmycket att göra i skolan, vilket får mig att pendla mellan total mental förlamning och att hetsplugga.  Nyss försökte VÄRLDENS största humla flyga in i mitt rum, troligen för att mörda mig. Spännande.
Nu ska jag äta lunch och låtsas som att jag kommer klara Organisationsteorin. Har hört att man orkar mer om man tänker positivt. Å andra sidan låter det som en typisk KBT-metod. Inte för att jag då automatiskt är emot det, men ändå. Tror det är viktigt att aktivera lidandet och gnälla så mycket jag bara kan medans jag pluggar. I helgen lär jag ju inte få något gjort i alla fall. wiihoo. Vilket påminner mig om att jag måste handla. Engångsgrillar. Och läsk. Hur ska jag hinna? Det vet ingen. Möjligen om alkisarna som städar gården vet det. Sa jag att jag ska äta lunch nu? Om jag ska hinna äta innan skolan måste jag äta nu. Men jag är inte hungrig. Toppen.
Min mobil har nu börjat hänga sig var tredje minut ungefär. Stabilt.


Kommentarer
Postat av: J

Haha ett något... spretande... inlägg. =)

Postat av: J

Nej det är helt jävla valfritt vad det ska handla om! =) skriv ihop nåt när du känner fört och maila över det bara.

2010-04-27 @ 21:45:16
URL: http://enentreprenors.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback