Finfredag

Sitter och smygbloggar på Ms dator, som vanligt. Hon vaknar nog när som helst. Då slänger jag igen locket på laptopen och springer ut på balkongen! Eller så får jag kolla internet på datorn. FÖR DET HAR HON SAGT! Och min mamma sa alltid att man ska dela med sig... (Lögn, min mamma sa alltid att vi skulle dela exakt lika för att slippa höra oss bråka, men det var välment)
Ska snart cykla till skolan, grupparbeta och sen ska jag jobba. Ikväll. Hela 4 timmar, varje dag hela helgen. Skulle kanske varit bättre att jobba ett tolvtimmarspass och sen åka hem, än att hänga i Knife town i tre dagar och glo på TV. Men min dator är ju trasig så veeem bryr sig. Har ju ingenting att göööra då.
Har druckit 2 koppar kaffe som personlig belöning för att det är fredag. Och för att jag ska försöka att inte äta godis precis varje dag nu. Eller bullar, eller chips eller kakor... Hittills har jag sedan i onsdags fikat en gång, i onsdags. Men då är det obligatorisk onsdagsfika faktiskt.

Hedddåååå

Kommentarer
Postat av: Melina

Tack Melina för att du är snäll!

2010-04-09 @ 10:55:37
Postat av: J

Klart du får fira kanelbullens dag i efterskott, denna mänskliga rättighet ska både samhälle och egen moral ge fan i att försöka ta ifrån dig!

Postat av: Mimmi

;) mycket diskret. Och ja, tack. Nu hoppas jag att datorfanskapet ska hålla sig helt.

2010-04-13 @ 10:28:45
URL: http://telepatetisk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback