Var är min storebror?!

Ja, jag syftar alltså inte på min storebror, jag har inte ens någon bror, utan hela världens storebror.

Jag vill lägga mitt inlägg i den för evigt fortgående debatten om samhällskontroll.
Eller samhällets kontroll av dess medborgare.

Ms pojkvän hittade ett körkort. Vi försökte hitta ägarens telefonnummer. Helt jäkla omöjligt. Trots all info som står på ett ID gick det inte.
Så det är lögn att få tag på folk!
Själv finns jag tex inte på eniro längre. Inte för att jag ville ta bort mig själv, tvärt om, när jag bytte nummer försökte jag jättemånga gånger att sätta in rätt och ändra min adress så att det skulle gå att skicka mysiga brev till mig.
Istället tog de bara bort mig. Dåligt!
Jag ska straffa dem genom att registrera mig igen.
Där visade jag dem allt!

Typ.

Lördagens nöjen hägrar i alla fall, jag ska mingla på fest.

Och kanske radera alla CSI-avsnitt jag har på min bärbara hårddisk. Jag gillar inte ens serien längre. Varför ha kvar 8 säsonger?

Ah, men det är svårt att slita sig från alla översminkade lyxpoliser.

För övrigt sitter jag mest och är avundsjuk på alla lyckans ostar som får hänga på bokmässan i helgen. Min mamma till exempel.
Min hemliga dröm är att hon ska stöta ihop med Annika Lantz där och att de ska bli bästa vänner.
Ja, nu var det inte så jäkla hemligt längre kanske.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Blir du medlem på birthday.se så kan du få fram personens adress åtminstone och skicka körkortet.

2009-09-26 @ 16:37:16
Postat av: J

Gå in här

http://www.gnuheter.com/creeper/index

och styr, och prova att skriva ett inlägg om bomber och hat mot kapitalismen så lär du märka av storebror =)

2009-09-27 @ 15:05:12
URL: http://enentreprenors.blogg.se/
Postat av: J

Var förresten tvungen att skriva en kod för att kommentera. Ett av orden var abductor. Hmm.

2009-09-27 @ 15:05:37
URL: http://enentreprenors.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback