Och så vidare

Yeey! Nu har jag fyrisån i bakgrunden. Fan vad jag saknar att bo centralt. I Uppsala alltså, jag menar inte att jag saknar att bo i Stockholm för er inbitna noll8or som trodde att det enda sättet att bo centralt är att bo på plattan.
Och jo jag vet att det är sant.
Eller snarare, centralt är Manhattan och där ligger vi alla i lä.
Om jag bodde inne i stan igen skulle jag säkert sakna flogsta och hågadalen.
Jag plockade slånbär i går, sjukt lantligt att kunna göra det 20 minuter hemmifrån.
I morgon ska jag skapa saft, om jag inte är död av baksmälla, men det tror jag inte för det vill jag inte och det är enkelt att inte bli bakis. Man låter bara bli att bli full. Ta-daa

Kommentarer
Postat av: J

Du är ingen dumskalle du =)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback