Back to school

Tre koppar kaffe senare...
All pigghet främjar inte kreativitet.
Ibland blir man bara lite svagare och darrig och trött.

Jag har på tre dagar lyckats skapa en extremt förälskad attityd till La Roux musik, vilket är lite synd nästan. Eller bortslösat. Så sjukt bra nydumpadsånger när jag är så galet kär och kommer vara det länge vad det verkar.
Men jag flyter runt på melodierna var jag än går. Måste dock säga att jag inte fattar musikvideosarna alls.

Skolan började idag, rivstart klockan 0815 till 1500. Jag bah, fan vad tidig vi slutade! Fett! Läste till och med ett kapitel i kurslitteraturen utan att det kändes jobbigt.
Alltså lite av min genuina positiva attityd och allmänna präktighet kommer möjligen från ovanstående koppar kaffe.

Nu ska jag äta pizza och dricka coca-cola. Det gäller att passa på när pojkvännen inte ser... Eller ja, så jag slipper dela med mig.
:D

Oh noo evil caffein deactevated over my smiley inhibition centers. Darn.

Kommentarer
Postat av: J

Sista meningen var nog årets bästa hittills!



Jamen det låter förresten skitbra, jag hör av mig nästa gång det är dags så kan du få komma hit och känna dig manlig!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback