*_-

Walk into the light mr Heckels!
Eller låt bli, det var bara en impuls jag fick.
Den här tiden på dygnet ska jag väl vara glad att jag orkar få några impulser alls förutom impulsen att somna om.
Vilket jag verkligen skulle föredra!

Men alla har vi ju skolor att gå till och kaffekoppar att tömma.
För att inte tala om musik i mp3-format att lyssna på, naglar att måla, bloggar att läsa, spritlager att bygga upp och mycket mycket mer.

Allt vilket jag skulle föredra att göra om cirka 79 minuter.

Men jag ska inte gnälla, igår fick jag sova till halv tolv, inte för att jag ville det. Det var bara det att ingen hade satt något alarm.


Så... att nu ska jag stirra in i väggen i 15 minuter.

Kommentarer
Postat av: J

Haha dina morgontrötta morgoninlägg är så sköna, man känner verkligen tröttheten och morgonförvirringen mellan raderna.



Förresten så gjorde jag som du så på måndag är jag pangpregör.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback