Nu: sockerhype

Vad kan jag säga? Är dödstrött. Min dator verkar vara lika seg som jag. Inte för att jag förstår varför. Har den rusat runt med massor av barn hela dagen? Har den behövt tänka och fundera och dricka äckligt kaffe?
Nej.
Den har bara stått och varit avstängd i ett dygn. Otacksam är vad den är!
Jag kom i alla fall hem på 30 minuter idag, superskönt.
Mindre super är att jag måste hitta på en middag. Alltid är det samma sak... Supertrist.

Allt jag vill göra är att tvätta av mig all svett och gå och lägga mig med en mysig bok.
Tyvärr skulle jag nog inte orka fokusera på hela meningar i mitt nuvarande tillstånd.
Lär piggna på mig lagom till klockan är halv 10 och det är dags att sova.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback