Aktuellt

Saker jag är bitter över just nu:
  • Att boken jag läser (Treating Affect Fobia) är för stor, dyr och krånglig för att läsas i badkaret
  • Att min mintkrokantchoklad snart är slut
  • Att jag har noll födoämnen hemma förutom pasta
  • Att hamstern springer så jäkla snabbt i sitt hjul men inte erbjuder sig att vara min personliga tränare
  • Att Pernilla Wahlgren (och typ, alla andra kändisar) alltid har massa snygga kläder när jag måste gå runt i en svettig kofta från 2007
  • Det är november, need I say more?

Saker jag har kommit över:
  • Den två timmar långa, ute-i-kylan-kötiden till att få ont i armen, feber och andra härliga influensasymptom, typ skitont i huvudet.
  • Kaffemaskinen på jobbet, att kaffet är så äckligt
  • Min allmänna pankhet
Ja, som sagt, det har jag kommit över. Det är viktigt att hitta nya saker att bli förbittrad över!

Kommentarer
Postat av: katta

ny sak att bli förbittrad över: att du hänvisar till pernilla wahlgren som 1. någon kändis, 2. någon vars kläder du vill ha.



Pernilla. Wahlgren. FEL!

Vill du skriva b-uppsats, ha parallellkurs och jobba på samma gång istället? ;P

2009-11-05 @ 22:00:46
Postat av: J

Hoppet är det sista man ska nära, eller hur det var.

Postat av: Mimmi

Katta: Det är inte mitt feeel jag fick en gratis amelia! Hon var på framsidan, då är man känd.

Och nej, jag klarar att få tiden att gå helt galant med mitt heltidsjobb!

2009-11-11 @ 20:46:24
URL: http://telepatetisk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback