Thank God It's Mayday

Japp, livet leker, jag har hittat ett grönt te jag gillar (tål smaken på), tenta om en vecka, kaffeförbud p.g.a. misstänkt magkatarr, massor av annat också förbjudet av samma orsak. Men det handlar om att tänka positivt!
Klassfest ikväll, plus hårklippning, (gärna innan lullighet infinner sig... av uppenbara skäl) Star Trek i morgon med högsta trolighet. Mors dag på söndag, så ska till Sthlm och fika på rosendal! Lyx.
Dessutom stärks jag av att jag är och alltid kommer förbli bättre än alla värdelösa muppbloggare där ute i cyberspace. Och jag har pluggat lite idag, alltid en stressnivåsänkare.

Eftersom jag troligen har magkatarr ska jag inte grilla i kväll, istället göra rostbiffsklämmor, de kommer innehålla allt.
Om man litar på min matkasse i alla fall; juice, creme cheese, kräm frush, chips, rostbiff, hummus, tunnbröd, avocado, te och tomat.

Jag har för övrigt "ordet" Family frush på hjärnan. Det är Ms fel, alltid när vi köper dushcreme eller creme fraishe(alt. går förbi mejerihyllan eller shampohyllan) kallar hon det fräsha för frush. Det är ju såklart brualt kul enligt min värdelösa humor, och det fastnar som en shlager på hjärnan. Möjligen är jag lätt labil, jag garvade så mycket åt tanken att jag skulle ha postat mina nycklar att jag inte kunde öppna dörren.
Men huvudsaken är ju att man har kul!
Nu går jag runt och sjunger Family Frush med Havet är djupt-melodin. M säger att hon föredrar det före mitt så kallade vanliga beteende. (Troligen någon annan sång...)

Snart är det JUNI! Förstår ni!? Det gör inte jag..
Jag vill ha miljoner av pengar och kunna strosa runt i olika roliga tebutiker och köpa massor av konstigt te, (helst kränku...) jag vill hänga med alla människor jag inte hinner hänga med under terminerna, jag vill läsa halvdåliga böcker och inte bli stressad för att jag borde plugga. Jag vill läsa Negotiating the terapeutic alliance och känna att jag gör det för att det är kul, inte för att jag ska bli psykolog. Jag vill ligga på en filt och lyssna på musik/havet/HS pladdrande/främmande människor som säger puckade saker... Jag vill experimentera med mat och göra vidriga saker som broccolismoothie bara för att jag har tråkigt..
Tur att jag ska ha en HEL VECKAS sommarlov.
Förutom Arvika såklart.
 

Kommentarer
Postat av: sirigrand

grattis till teet! mindre grattis till magkatarren... men också grattis till din galet peppiga nya profilbild på bloggen, såg den nu! sweeeeet



broccolismoothie låter fedt gott juh

jag har precis gjort hoummus som vi ska äta på mors dag. eva tjyvsmakade och ville äta allt idag istället. jag tar det som ett bra tecken.

Postat av: Karro

meh vadå magkatarr vad är det för stil?

skönt att du inte har hittat en annan drog istället hihi

2009-06-01 @ 13:55:55
URL: http://plutten.spelbart.net

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback