These are all the little things that makes me smile

Har ni sett Ferrets på Youtube? Där har ni min humor i ett nötskal.
Kan inte sluta sjunga med och asgarva...

Jag tror testningen gick bra, men lever i ständig skräck inför handledningen då jag får reda på om jag måste göra om det..
Jag har inte fått ett IG på psykologprogrammet än. (Vilket statistiskt sett gör det troligare att jag får ett nu... Död åt statistik.)

Jag hade sovmorgon idag, det var lyckligt, i morgon börjar vi som vanligt igen. För att roa mig(deprimera mig?) har jag skrivit upp alla mina fasta utgifter för nästa månad, exclusive mat överstiger de mina inkomster med 300 kr, go CSN!
Kanske att jag kan dra ner på mobilräkningen, men det är ju inte så lätt i och med att jag inte har råd att köpa remsa när jag råkar befinna mig i Stockholm och alltså måste betala med smsbiljett...

OHHH NOOO!!!
I KNOW, IT'S TERRIBLE!!!


eeeeehhhh.....

Jag är lätt störd idag ja, men jag kom i allafall på att jag troligen känt motstånd mot terapi på grund av sommaruppehållet... Typiskt mig att vara så genomskinlig.

Nu ska jag köra windows update och kanske plugga. Eller äta middag? Neee, overkill.

Kommentarer
Postat av: sirigrand

hur länge är du i sthlm btw?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback