No I can't hear nothing cause I've got my head up in the clouds

Eftersom det precis blev ny månad började jag läsa förra årets majinlägg.
Och förrförras.
Jag har kommit sjukt långt, även om jag var aktivare bloggare 2008. 2007 var jag vilse i blogosfären och trodde att det skulle vara samma sak som typ, en helgondagbok.

Jag har kommit en bit personligen också.
  • Jag är inte rädd för folk
  • Jag har börjat i terapi, gått hälften faktiskt
  • Jag har ett förhållande, till en man, som jag älskar
  • Jag har inga diagnoser
  • Jag är nöjd med att vara diagnosfri
  • Jag har ett sommarjobb
  • Jag gör inte korkade saker på fyllan
  • Jag lever inte i förnekelse
  • Jag bor fortfarande med M (om ni nu hade missat det era retards)
  • Jag pluggar inte så jävla hårt
  • Jag har haft samma hårfärg jättelänge
  • Jag mår bra, även om jag är ledsen, arg eller glad
  • Köpt en HAMSTER
Saker jag misslyckats med
  • Skaffa körkort
  • Lära mig ringa folk utan att ha överdriven ångest innan
  • Hitta ett bättre jobb än mitt asdåliga
  • Ha pengar, terapi är dyrt och jag gillar mat

Så, nu lovar jag att börja skriva lite mer bra igen snart.
Men läs mina inlägg från ett år tillbaks, de är fan ganska roliga!

http://telepatetisk.blogg.se/2008/may/vad-tycker-ni-ska-jag-bli-den-nya-blondinbella-ell.html#comment

http://telepatetisk.blogg.se/2008/may/three-steps-to-becoming-a-total-bitch.html#comment

Kommentarer
Postat av: J

Du är alltid rolig

Postat av: sirigrand

men darl, en blogg (hemska ord) måste väl ändå få vara precis det som man vill att den ska vara, vad man än vill använda den till? bara för att många bloggar på ett visst sätt är det inte lag.

2009-05-06 @ 19:03:30
URL: http://vinsinnig.blogg.se/skriv

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback