Men ingen ska komma och säga att jag inte utnyttjar de sista dagarna innan IPRED

Det är så mycket jag vill göra.
Jag vill gå på inspelning av Parlamentet, och På minuten. Jag vill börja jogga igen. Jag vill jobba extra så att jag kan. Jag vill köpa nya kläder. Jag vill göra en miniominredning av mitt hem.
Jag vill sjunga i kör (står i kö nu!!) Jag vill hoppa och dansa. Jag vill klippa, slinga, växa ut och kanske permanenta håret.
Jag vill promenera mera. Jag vill plugga bättre. Jag vill åka till Stockholm. Jag vill skriva mer och blogga oftare.

Men jag gör inte nåt av allt det där.
Jag gör inte så mycket annat heller.
Jag lyssnar på musik. Och går och slölyssnar på föreläsningar.

Mitt liv är så jäkla aktivt.
....

Kommentarer
Postat av: J

Hahaha... Tycker iofs också att du borde blogga mer.. Och gällande ipred, dito =)

Postat av: Elly

Låter som mitt liv.

2009-03-17 @ 17:00:57
URL: http://spinningspheres.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback