Äntligen onsdag

Morgon har gått isunder som den allra första moorgoooneeeeeeen...
Ja, eh. Jag tror jag blev så lycklig av att slippa drömma att jag hela tiden drack enorma (alltså ur två kannor samtidigt) mängder vatten men aldrig var törstig och inte blev kissnödig. Samt om råttor i en läghenhet (döda och levande, inte tama) som ägaren vägrade flytta på/slänga eller rota ut. (Ägaren var för övrigt han som gjort musiken till HSs film, egentligen mycket ologiskt eftersom han ju har fru och barn, nåja en dröm är en dröm)
Sedan även att jag skulle spela huvudrollen i en pjäs där 32 personer skulle vara utklädda till träd och stå runt omkring mig.
Som sagt, jag grep livlinan vakenhet och stapplade upp 40 minuter innan jag måste.
Tänk att jag redan hunnit dusha, klä på mig, dricka vatten (jävla dröm, jag blev sjukt sugen på vatten) samt felanmäla vårt trötta kylskåp.
Jag gillar att vakna tidigt. Det vore dock trevligt om solen ville vara uppe med mig.

Sedär nu rang mitt alarm. Dags att göra något annat!

Kommentarer
Postat av: J

Jag tycker alla borde vara glada och tacksamma över mina kommentarer, även Carl.



Morgonstund har guld i mun. Och en rejäl jäla dos trötthet också...

Postat av: sirigrand

åh... galen dröm med träden! fast typ fint!



jag vaknade sjukt irriterad, pågrundav en dröm som tyvärr var fullständigt verklighetsbaserad (skit) samt med en enastående huvudvärk.



jag börjar hämta mig ungefär nu.. ^^ efter att jag bland annat tagit tag i det jag drömde om. hatar överdrivet dominanta människor som är bra på att styra andra.

2009-03-06 @ 15:32:43
URL: http://vinsinnig.blogg.se/skriv

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback