Jag ska nog kolla på trailern en gång till...

Oj!
Jag har glömt att blogga om att jag har sett Star Trek. (Har visst glömt att blogga överhuvudtaget ett tag, jag och resten av världen)
It was fucking  glorious!
När den kommer ut på DVD kommer jag köpa den och se den en gång om dagen i ett halvår, sedan kanske bara varannan dag tills nästa kommer ut.
För jag är Trekkie, alltså, det är väl lite som en well kept secret eftersom jag inte riktigt vet om det själv, men så är det.
Jag flinade mig igenom precis hela filmen och hade sjuk gåshud så fort något som man visste skulle hända hände.
Typ när de sa "Space, the final frontier" och sånt. Dessutom får jag fortfarande lätt andnöd av att kolla på trailern, trots att jag ju sett den!
Jag måste verkligen se om TVserien (den som gick på SVT2 när jag var mindre, Voyager alltså) måste få tag på den lagligt men billigt bara. För jag blev Star Trek-älskare tidigt i livet och har inte tagit tag i det på samma sätt som jag uppmuntrar mina senare besattheter.
Har såklart sett delar av orginalserien när den gick på 5an också... Det är rätt plågsamt att se eftersom det är gjort för hundra år sedan..
Sjukt coolt är det i allafall att se Leonard Nimoy som Spock. Värsta rushen.

Nu ska jag ha tentaågren!

Kommentarer
Postat av: sirigrand

ja, voyager. det var faktiskt helt underbart. men som sagt plågsamt att se de äldre varianterna eftersom man egentligen var upplagd för voyager :P



fasiken det var tider!

Postat av: Karro

Förresten... jag visste faktiskt att du var lite Trekkie hihihihi

2009-07-10 @ 21:47:42
URL: http://plutten.spelbart.net

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback