Vägskäl och mardrömmar (Skit skit skit)

Japp, här går jag igen. Gjorde precis något extremt korkat. Jag raderade en hel kategoridjävel. Nu kommer ingen någonsin få veta vad som hänt mig under januari. Så går det när man har snabba fingrar och är allmänt slö i hjärnan. Hoppas bara att inläggen inte försvann snälla snälla snälla...

Slöheterna beror troligen på att jag drömt saker precis hela natten. (Typiskt försvar när man går i terapi och inte vill prata om vad som hänt under jullovet utan istället fyller på med konstiga drömmar om sitt exjobb (som i före-detta, inte extra) och om att vinna på triss och vara med i americas next topidiot(model) och se ut som någon helt annan)
I alla fall vaknade jag vid 3, 4 och 5 och hade svårt att somna om alla gånger. Inte hjälpte det att någon idiot till granne tyckte det var käckt att börja snickra klockan 10 på kvällen och inte sluta förrän halv tolv.

Till råge på allt har jag en enorm finne i örsnibben. Eller en tumör, vem vet. Försvinner den av sig själv så vet jag!

För övrigt har jag skitigt hår och dålig attityd.

Kommentarer
Postat av: J

Men inget försvann som tur var, och det är bara att lägga dit kategorin =)

Postat av: Linda

Ojdå, heja bredbandsbolaget? Synd att vi inte fick välja bolag själva, utan går på nåt snabbt (100 MB hehehehehe) bredband som Chalmers valt.. Ah, well. Allt är ju gratis, eller hur var det nu? ;)

Inte bara jag som sover dåligt. Härligt. Join the army. Vi har ihåliga slemmiga ögon och maskar till hjärna. Free brains. <3

2009-01-07 @ 21:33:41
URL: http://kalinda.blogg.se/
Postat av: sirigrand

GAH vilken PANIK, inläggen finns kvar vah??



yep. går det över var det troligen cancer.



skolan går iallafall INTE över, mestadels, verkar det som. >.<



PUSSSSSSSSSSSS

2009-01-09 @ 17:26:07
URL: http://vinsinnig.blogg.se/skriv

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback