Självbedrägerier gone KBT

Anledningen till att jag inte skrivit på ett tag är... JAG HAR TRÄNINGSVÄRK.
Okej, det är en asdålig bortförklaring. Men jag tycker för synd om mig själv för att skriva något bra.

Jag försöker peppa mig själv genom att lyssna på riktigt dålig musik. Det är meningen att den ska få mig att stänga av datorn och förkovra mig i Anna Kåvers KBT-bok. (haha fattar ni ordleken?!)

Det går inte så bra. Jag diggar istället med till hjärndöd musik för att låtsas att jag verkligen älskar den och vill lyssna.

Okej, men nu till beteendeanalysen.
För att träna vidare måste jag få en förstärkare. Att få träningsvärk är inte alls kul.
På tisdagarnas spinningpass får jag tillgång till en naturlig förstärkare eftersom jag känner ledaren och vi alltså pratar och sådär. Och det är ju trevligt.
Att gå på pinkpass gav alltså mest träningsvärk och ilska.
Nu gäller det att snabbt som attan hitta ett annat, roligare pass så att jag inte generaliserar den här upplevelsen till alla träningsupplevelser. Eftersom jag tidigare haft bra upplevelse av träning kommer det ta lång tid innan jag börjar hata allt som heter Friskis & Svettis men ändå.

Fattade ni?
Det är alltså sånt jag pysslar med i skolan.

Jag drömde att jag skulle göra våfflor åt E (min mamma) men jag använde bara extremt konstiga ingredienser. Typ keso. Jag vaknade förvirrad och sugen på våfflor...

Jag spelade the sims precis hela kvällen igår. Jag orkade inte ens asa mig till TVn för att plåga mig med let's Dance, trots att jag köpt godis för att orka. (Fråga mig inte varför, det är bara en fix idé) Hade TVn på i alla fall så jag hörde vilka som blev dissade.
Ärligt talat blev jag sur när blondinbella åkte ut. Hon var ändå lite positiv och gullig. Väldigt många andra verkar mest vara tragiska, självupptagna, sönderstressade eller äckliga. Mest äckliga. Gillar Morgan p.g.a Tippen, om ni minns det programmet. 
http://www.youtube.com/watch?v=rmzN0SUpsJY&feature=PlayList&p=899ACE43E02828B0&playnext=1&index=41

Nu vet jag inte längre vad det var jag tänkte skriva om. Så nu ska jag kolla på Charlieissocoollike på YouTube istället.

Kommentarer
Postat av: fröken gud:

ja, skulle man vara TVUNGEN att välja, valde man ju lätt det senare alternativet. ledset angoramarsvin? HAHAHAHAHAH! jag tycker mer han ser ut att vilja skära halsen av en och skratta rått samtidigt, för att sedan börja gråta bara föär att han vill göra det igen men inte kan för att man redan är död... eh, ja.



och han den där morgan, han ser också ut som ett angoramarsin! om än ett glatt med för lite hår! :)

Postat av: linda

Kul idé egentligen, försöka göra ett slapstick-program för barn som inte gör nåt annat på sommaren än att titta på TV (för det gjorde vi ju, hela vår generation har starka associerade minnen till just TV-program), och så ska det handla om sopor. Men det ägde, jag hade faktiskt en sån keps. Haha!

2009-01-31 @ 15:41:35
URL: http://kalinda.blogg.se/
Postat av: Ekorren

hehe tack. jag har haft kul åt det hela veckan nu :)

2009-01-31 @ 15:43:14
URL: http://www.ekorren.de/blogg
Postat av: J

Träningsvärk är den bästa förstärkaren ju? =)

2009-02-01 @ 10:30:23
URL: http://kreftans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback