Jag har tråkigt

Jag ligger inte bara efter med mitt bloggande, jag ligger även efter med mitt bloggläsande. Och då läser jag bara typ 6 bloggar på riktigt.
Jag straffar mig genom Britney Spears album Circus, fast jag lyssnar på country för att trösta mig mot det.

Oj, jag såg precis att månen är totalt klotrund och fachinerande woooaaaw. Självklart missade jag dagens (4) ljusa timmar och har vaknat mentalt när det är kolmörkt. Nu ljög jag. Jag känner mig inte alls vaken, och jag har inte pluggat alls än.
Ordet än speglar en härligt naiv hoppfullhet, blandat med en stor portion förnekelse.

Men jag har förhoppningsvis den perfekta sporren till att jag ska plugga.
1. Jag ska glo på månen en kvart
2. Sedan skriva något smart
3. Sedan titta på Futurama
4. Och slippa alla filmer och program på TV
5. Men äta något trevligt till middag

Jag har tråkigt! Det som suger med att plugga är att alla dagar är lika mycket måndag som lördag. Utom tisdagarna, inget gott kommer en tisdag.
Aldrig ledig, alltid ledig, aldrig ledig.

Nu förtjänar jag en stor kopp snabbkaffe med skummad mjölk. Undrar om det är gott eller äckligt.

Men vad är bra för att roa sig? Att fejka väteperoxidannas/extremttråkigkilles nästa inlägg ger bara så mycket.

Fast det kan väl aldrig skada...

Alltså!!! Liksom, var det någon mer än JAG som tyckte att blondinbella var mest ferce på Let's Dance igårkväll! Liksom OH MY GOD, outfiten var TO DIE FOR och frisyren precis lagom extremt jättefluffig! Och extremt snygg bränna säger jag bara! Självklart var Magdalena Graaf också väldig häftig i sin brudklänning! Jag bara ääälskar Let's Dance, det och Idol är mina två favoriiitprogram eftersom de får mig att tro att även jag kan lyckas här i livet.
Allt jag behöver är ett par bröst av plast och en guccihandväska, och det har jag önskat mig i artonårspresent!!

Egentligen gjorde det där mig nästan mer deppig, eftersom det är sånt som folk verkligen skriver om. Och inget gör mig deppigare än korkade puckon.

Kommentarer
Postat av: J

Jag har nog aldrig hållit med mer än om fjärde stycket.. och det sista kmr på god andraplats...

Postat av: Kotteby

Vilket straff. Du är alldeles för hård mot dig själv.

=)



Att jag varit 30 dubbelt så länge, tänkte jag inte ens på. Du är helt grym ju. Nu måste jag berätta för min fu hur ung jag egentligen är.

2009-01-11 @ 10:50:13
URL: http://www.kotteby.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback