Infrastruktur

Alla vägar leder till Rom har jag hört. Jag tror att alla vägar leder till Flogsta och åt Fanders. Men det är bara min egna personliga teori.
En del vägar har katter på sig, andra hundars exkrementer. Jag tror jag föredrar dem med katter.
Jag skulle vilja tro att alla vägar har ett syfte, att det finns en anledning till varför någon satte dit dem. Speciellt genvägar. De borde ju logiskt sett vara snabbare, logiskare och på alla sätt bättre än alla andra vägar.
Så är inte fallet. Genvägen jag gick idag var hal, mörk och förvirrande. Jag kom uppenbarligen hem, men det hör inte hit.
Jag är ändå besviken på livets ordning. Eller ja, snarare vägarnas ordning.

Kommentarer
Postat av: Kotteby

"Extremt normalstor näsa."

HAhahah....

Gillar ordet extremt. Men tack.

Tappade mina solbrillor i somras. Jag kan nog sätta en hundring på att de sitter någonstans i näsborrarna. Har varit ganska snorig sedan grillfesten i augusti.

Postat av: J

Men om dom häller ut det på golvet kanske det fungerar avskräckande så folk tar sig lite i kragen nästa gång de ska förolyckas? Eller så svimmar dom och skapar fler jobbtillfällen inom vården? Jag ser bara fördelar här...



Du glömde vägarna som går åt skogen.

2009-01-29 @ 09:37:41
URL: http://kreftans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback