Nej tack, jag vill inte lyssna på Darin i Spotify

Lyssnar på covenant och MINNS. Het bil, överdrivet solig väg. Arvikaaaaaaaaaaaa.
Skumt att jag verkligen inte vet om jag vill åka i år. Hatar tält. Och jag borde ha körkort...
Men om jag åker ska jag gå på spelningar där jag bara hört en låt av bandet och hoppa som en galning tills jag välter ett alkat emo.
Och K var ju mest bäst sällskap faktiskt. Lagom bitter som jag. (Bara ett litet shout-out hehe)

Mmmm överkokt pasta från Barilla är mycket godare än lagom kokt euroshopper. Take that lågprispasta!

Om någon undrade har jag lyckats boka passet jag ska på. Jag är bäst.
Måste verkligen pumpa den här veckan, (Pumpapaj!!!!!) för nästa vecka blir brutalt spännande. Delvis.
Först Securitasutbildning Steg 2 för idioter och galningar tis-ons. Terapi måndag, mentorsmöte tisdag kväll (måste hinna baka någonstans där) tors skriva ihop någon gegga med lite klassisar för att klara en kurs vi gick för typ ett år sedan, tors-fred alkiskryssning.
HA! Nu kom jag på vad jag drömde, att jag var preggo, att min pappa var lärare/rektor i en skola för bråkiga killar som låg en trappa upp i hans hus, att B var gravid (extremt konstigt eftersom hon 1. inte lever 2. var över 60 när hon slutade leva). Ja, jag var också gravid och det störde mig för då kunde jag ju inte misäralka mig på kryssningen nästa vecka.
Japp, sedan tillbaks till Muppsala och mysa med HS (HAMSTERSONNY) oj, där blåste jag hans cover. På allahjärtansdag. Japp.
På söndag får jag kanske sova till och med.

Men det är nästa vecka. Den här veckan ska jag endast slöa, lyssna på musik, blogga, plugga (hrm), träna och äta pasta.

Ja, jag har druckit kaffe för första gången på flera dagar, kanske fem, och är lagom speedad. Om det inte var äckligt gevaliakaffe kanske jag skulle dricka en kopp till, bara för att djävlas.
Missförstå mig rätt, jag har snittat på 3 koppar te /dag hela helgen.

Det bästa med spotify är att man kan lyssna på musik man gillar fast den är dålig men man behöver inte stå för det eftersom den inte lämnar spår i ens skivsamling eller hårddisk.
Så kan jag verka cool som bara har typ PJ Harvey och någon skum iransk sångerska och Laleh på verklig CD.

Så kan jag lyssna på Jessica Simpson i fred.

Okej, jag lyssnar inte på just henne, och Britney står jag ju för men jag kom inte på något sämre.
Jag skulle kunna lyssna på JS och ni skulle aldrig få reda på det!!!


Okej, kaffe.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback