Mitt liv som FPK

Inte för att verka skrytsam eller gnällig, men jag är Sverigest officielt mest trötta människa.

Bevis 1
När jag skulle köpa biljett till Upptåget från Arlanda och försäljaren frågade hur gammal jag var uppfattade jag först inte vad han sa, förstod sedan inte varför och kom sedan inte på hur gammal jag faktiskt är på en stund.
Jag - Hej, en biljett med upptåget till Knivsta tack
 Han - Hur gammal är du?
Jag - Va? Jag mår bra
Han - Nej, alltså hur gammal är du?
Jag - Hurså?
Han - Ska du åka med reducerat pris?
Jag - Nej, alltså, nej. Jag är nog äldre än så. Alltså..
Han - 19 ska man vara
Jag - Hur ung ser jag ut att vara? (skrattande)
Han - Ja, man måste alltid fråga.
Jag - 22 är jag!! 22. (andas ut av lättnad)

Bevis 2
Jag har druckit 3-4 koppar "kaffe" idag. (Automatkaffe är inte kaffe egentligen)
Så fort jag sagt något har jag tyckt att det var skitintelligent. Så fort jag varit tyst har jag nästan somnat.

Bevis 3
Jag kan bara göra en sak i taget. Typ lyssna i telefonen. Inte tänka på vad jag ska svara.


Jag har gått Securitas FPK 2 kurs. Vilket innebär att jag kommer ha ett sommarjobb, jippie.
Och att jag i september kommer vilja sova i fem veckor när alla andra är pigga efter sommaren.

Nu ska jag äta kladdkaka som M bakat. HAHAAHA!!!!!!!!!! DET SKA INTE NI!!!!

Oj...

Kommentarer
Postat av: J

Så jävla ORÄTTVIST!!!

Tänk om du är neuroleptisk, bara slocknar överallt. Det var ett program om såna på fyran igår, dom var roliga.



Och Charlize. Det funkar. Inte lika snyggt som jonas, men det funkar.

Postat av: katta

hur gammal är du? Va? jag mår bra?



ahahahaha, verkar som om du kommer vara den som är überseg i skallen och bara skrattar åt allt på den här kryssningen. Men erkänn, dvärgar är rätt roliga, no?!

2009-02-12 @ 13:17:37
Postat av: Kalinda

Mimmiabstinens, jag vill flumma med dig! Tänk att jag har megaseparationsångest över en så fånig sak som arvika.. För jag kommer inte att få träffa er! '=/

2009-02-13 @ 11:02:56
URL: http://kalinda.blogg.se/
Postat av: Mimmi

Dvärgar är jättekul ditt flum!

2009-02-20 @ 14:35:29
URL: http://telepatetisk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback